Det har vært innbrudd i båthavna det siste døgnet!
Det er stjålet utstyr og undervanns-hus fra båter som står på land.
Vi ber dere å sjekke egne båter, og melde savnet utstyr.

Det har ikke vært ferdsel på brygga, da porten var låst.

Skjærviken Båtforening på Facebook